Σχόλια (110) Σχόλια (110)
Παρακαλώ συνδεθείτε για να σχολιάσετε το άρθρο.
Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 5:20
0 περισσότερα.

οποιος ειδε το ντερμπι οσφπ παο θα καταλαβε ποιος ειναι ο τσιλντρες φετος...καμια σχεση με τον περσιονο ...ειναι ο κανονικος τσιλντρες οχι ο σωσιας του....καταρχας φαινεται να εχει βαλει κιλα και να εχει δυναμωσει....δεν ειναι πλαον ο πακτης που λεγαμε ελα ρε διαμαντιδη ποσταρε τον να τελειωνουμε ή τσιλντρες εξω απο τη ρακετα δεν μας χωραει ολους.στο ματς με τον παο ηταν μεσα σε ολα τα ριμπαουντ και καθαρισε δεκα ενω αφησε και μερικα για τους αλλους..το σουτ του παροτι ως στυλ ειναι οντως απαρεδεκτο κα με αυτο το στυλ δεν μπορει να σουταρει μπροστα σε αντιπαλο πραγμα που κανει για πλακα ο κλειζα εντ τουτοις το εχει βελτιωσει σε ποσοστα μιλωντας και οταν ειναι μονος τα βαζει ...εχει προσαρμοστει στον ευρωπαικο τροπο παιχνιδιου και στους κανονες και στο mentality κα οπως ειδαμε φυλαγε περιφερειακους οντας πιο κοντος κατι ου δινει πλεονεκτημα στον γιαννακη και για να πολεμησει το μυθκο πλεον πικ εν ρολ του παο αλλα και για δυσκολεψει το αντιπαλο πλει να οργανωσει...φυσικα τετοιο γοργοποδαρο και αλμ,ατερο τριαρι δεν υπαρχει αλλο στην ευρωπη,,φετος ειναι υπερπολυτιμος και πραγματικα ατου για τον ολυμπιακο....κμια αλλη ομαδα δεν εχει τετοιο 3αρι....

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 7:42
0 περισσότερα.

ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ. ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ
ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΜΕΓΑΛΟ ΑΤΟΥ ΦΕΤΟΣ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:49
0 περισσότερα.

@ΑΓΙΟΣ : ο επαγγελματισμός του Τσίλντρες ποτέ δεν αμφισβητήθηκε. Το ότι έχει μεγαλείο ψυχής επίσης δεν έχει αμφισβητηθεί, άλλωστε δε νομίζω να τον γνωρίζει κάποιος προσωπικά ώστε να ξέρει τέτοια πράγματα. Πιστεύω ότι κάνει αυτό που μπορεί. Ότι έχω πει για αυτόν είναι καθαρά από μπασκετική και οικονομική σκοπιά. Κατά τη γνώμη μου ο Τσίλντρες δεν είναι κακός πάικτης. Το πρόβλημα είναι ότι επειδή δεν έχει σουτ και πάσα εξαφανίζεται στο σετ παιχνίδι. Και λίγο πολύ εξαφανίζεται στα εκτός έδρας... Φέτος ο Ολυμπιακός τρέχει και ο Τσίλντρες τα πάει πολύ καλύτερα από πέρισυ. Κατά τη γνώμη όμως παραμένει υπερτιμημένος. Ο Κλέιζα με το καλημέρα άρχισε να σκοράρει και κάποια παιχνίδια τα πήρε μόνος του... Με βάση την προσφορά των παικτών πιστεύετε ότι οι αμοιβές είναι δίκαιες ; π.χ. Τσίλντρες VS Κλέιζα VS Μπουρούση VS Μπέβερλι VS Παπαλουκάς. Με δεδομένο ότι ο Μπουρούσης παίρνει γύρω στο 1,6 εκ. , πόσο αξιολογείτε τους υπόλοιπους ; Είναι δικαιολογημένο να παίρνει ο Τσίλντρες υπερδιπλάσια χρήματα από τον Μπουρούση ; Δεν κάνω τον συνήγορο του Μπουρούση, απλά περιμένω την γνώμη των Ολυμπιακών σχετικά με τους παίκτες που ανέφερα.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 4:15
0 περισσότερα.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΖΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 7:55
0 περισσότερα.

δεν εχει ξαναπαιξει ο κλειζα ουτε λεπτο σε ευρωπαικο στυλ μπασκετ

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 4:14
0 περισσότερα.

ΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟ NBA,
ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΤΟΥ( ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ). ΕΑΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ Ο ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ ΘΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΠΑΡΚΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ ΔΕΝ
ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΩΣ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΕΣ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 4:59
+1 περισσότερα.

Σίγουρα δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα φίλε μου... Συμφωνώ με όσα λες. Ο απολογισμός θα γίνει στο τέλος και σίγουρα θα παίξει ρόλο η απόδοση του Τσίλντρες στα πραγματικά κρίσιμα παιχνίδια. Η αξία του συμβολαίου του κάθεται στο στομάχι αρκετών οπαδών (ακόμα και αντιπάλων) αλλά αν ο Ολυμπιακός καταφέρει να πάρει το Ευρωπαϊκό θα αλλάξουν πολλά πράγματα.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:54
0 περισσότερα.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΣ ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ,ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ, ΤΖΟΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΨΥΧΗΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ . Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΑΠΟ
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:52
0 περισσότερα.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΖΟΣ ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ,ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ, ΤΖΟΣ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΨΥΧΗΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 11:00
0 περισσότερα.

Ως μη εμπλεκομενος αρα και αντικειμενικος, θα θεσω ενα ερωτημα και οποιος φιλος θελει ας απαντησει. Κρινοντας βασει προσφορας στην ομαδα, γιατι πρεπει αυτος ο μετριος με το γελοιο σουτ να παιρνει τριπλασια αμοιβη απο τον Μπουρουση π.χ.?

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:49
0 περισσότερα.

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ NBA.
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.
ΚΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΣ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚΕ Ο
ΤΣΙΛΤΡΕΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ,

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 4:14
0 περισσότερα.

Εγω φιλε δεν σε προσεβαλλα. Παμε παρακατωλοιπον. Αν αυτος ειναι η παιχτουρα που σας παρουσιασαν και εσεις το καταπιατε αμασητο τοτε μαλλον εσυ δεν σκαμπαζεις απο μπασκετ. Οσο για το παλαιοτερος,σταματησα ναπαιζω ερασιτεχνικα βεβαιως, το 1998 σε ηλικια 43 ετων, αλλα δεν μου απαντησες γιατι πρεπει νε εχει εστω υψηλοτερες αποδοχες απο τον Μπουρουση ο οποιος παρεπιπτωντως ειναι ο πληρεστερος παικτης του ολυμπιακου.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 10:29
0 περισσότερα.

Σε ότι αφορά τις "μεγάλες" ομάδες νομίζω ότι τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. 1) Υπάρχουν αρκετές μεγάλες ομάδες αυτή τη στιγμή και (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια) η μεγαλύτερη ομάδα είναι αυτή που παίρνει το Ευρωπαϊκό. Αν φέτος καταφέρει να το πάρει ο Ολυμπιακός τότε αυτή θα είναι και η μεγαλύτερη ομάδα για φέτος. Απλά πράγματα. 2) Οι ομάδες που θα αποτύχουν να κατακτήσουν το Ευρωπαϊκό δεν θα γίνουν αυτόματα μικρές ομάδες. 3) Το πόσους τίτλους έχει πάρει μια ομάδα είναι χρήσιμο όταν προσπαθούμε να βρούμε την πιο επιτυχημένη ομάδα μιας 10ετίας αλλά μετά από λίγα χρόνια η κατάσταση μπορεί να είναι τελείως διαφορετική. Αρκεί να δείτε πόσα μεγαθήρια του παρελθόντος είναι ανάμνηση αυτή τη στιγμή. 4) το βασικό χαρακτηριστικό μιας μεγάλης ομάδας είναι ότι εμφανίζεται πολύ συχνά σε τελικές φάσεις άσχετα με το αν παίρνει τον τίτλο. Η Μπαρτσελόνα στο μπάσκετ έχει πετύχει ελάχιστα πράγματα στην Ευρώπη αλλά σχεδόν κάθε χρόνο είναι μέσα στα φαβορί και σίγουρα θεωρείται μεγάλη ομάδα. 5) Ο Ολυμπιακός θα είναι μεγάλη ομάδα ακόμα κι αν δεν πάρει τίποτα ούτε φέτος. Είναι ο μόνιμος διεκδικητής του τίτλου, διαθέτει τεράστιο μπάτζετ και τα τελευταία 2-3 χρόνια κάνει καλές πορείες στην Ευρώπη. Φυσικά, αν ο Ολυμπιακός αποτύχει θα σας κάνουμε καζούρα αλλά ελάχιστοι Παναθηναϊκοί πιστεύουν ότι ο Ολυμπιακός είναι ομάδα της πλάκας.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 3:14
0 περισσότερα.

δεν ειναι το ιδιο το ποδοσφαιρο με το μπασκετ ουτε την ιδια δυναμικη εχουν...να εισαι σιγουρος αοτι αμα το μπασκετ ειχε το ενδιαφερον που προσελκυει το ποδοσφαιρο οι ελληνικες ομαδες του μπασκετ θα ειχαν αναλογες ευρΩπαικες επιτυχιες οσες και στο ποδοσφαιρο...ο ολυμπιακος στο μπασκετ εχει να επιδειξει πραγματα...πχ ηταν η καλυτερη ομαδα της δεκαετιας του 90 οπΩς εισαι και εσυ τΩν 00....η σελτικ στο ποδοσφαιρο που ειπες εχει επισης το μονοπΩλιο στην σκΩτια αλλα μικροτερη ευρΩπαικη καταξιΩση απο τον ολυμπιακο του ποδοσφαιρου και αυτο ηταν μονο για τα πρακτικα..στο μπασκε το παναθηναικος δεν ψηνοταν μεχρι να φταιξει μεγαλη ομαδα οπΩς νομιζεις αλλα αποτυγχανε και μαλιθστα εμφατικα μπροστα στην ανΩτεροτητα του ιΩαννιδη...και λεΩ του ιΩαννιδη και οχι του ολυμπιακου γιατι οπΩς αποδεικνυεται περιτρανα συνεχεια το μπασκετ κυριΩς ειναι το σπορ τΩν μεγαλΩ προπονητΩν ...και ο παο λοιπον δεν ψηνοταν δεν προετοιμαζε ομαδα λεφτα χαλαγε φερνοντας τον αποτυχημενο ντομινικ γουιλκινς τον βολκοφ τον κομαζετς τον βρανκοβιτς κ.α....ετυχε κυριολεκτικα ετυχε να βρει τον ομπραντοβιτς που ανελαβε τα παντα και εσΩσε τους γιαννακοπουλους απο σπαταλες περιττες....επισης ο ολυμπιακος απειχε απο το μπασκετ ουσιαστικα 5 χρονια κατι που επετρεψε στον παναθηναικο να δημιουργησει την αυτοκρατορια του απερισπαστος καταφερνοντας να μετατρεψει παικτες ανεκδοτα οπΩς ο μπατιστ σε μεγαλους μπασκετμπολιστες( για τον μπατιστ ρΩτα τους ιδιους τους βαζελους) αυτα τα παρελθοντικα επετρεψε μου να τα γνΩριζΩ καλυτερα....αρα μην μπερδευεις καποιες συγκυριες με θεΩριες μεγαλΩν ομαδΩν...στο ποδοσφαιρο οκ ο παο ειναι ευΩπαιος αλλα και στην ελλαδα πληρΩς αποτυχημενος τα τελευταια χρονια...η λιβερπουλ που εθιξες εχει τα ιδια πρΩταθληματα με την μαντσεστερ ....μην τα ισοπεδΩνεις ολα και τα φερνεις απλα στα μετρα σου...το θεμα ειναι καθαρο ο παο ειναι κλαυτερος στο μπασκετ και ο ολυμπιακος στο ποδοσφαιρο...εχεις εναν τροπο να νομιζεις οτι παντα εχεις δικιο αλλα παντα χανεις καποιες λεπτομερεις που τις παιρνεις με το μερος σου εστΩ και αν δεν ειναι.πχ λες μονο στην μπαλα ειμαστε πισΩ και σου λενε και στο μπασκετ εισαι πισΩ ...απαντας οτι εισαι πρΩταθλητης ...και στο βολει παλι λες εισαι μπροστα ενΩ ο ολυμπιακος ειναι πρΩταθλητης...δεν γινεται τα εμα εμα και τα εσα παλι εμα....

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 3:25
0 περισσότερα.

σκεψου οτι και η μπαρτσα τα τελευταια τρια χρονια εβαλε δυο ευρΩπαικα τροπαια στην τροπαιοθηκη της ενΩ σαρΩνει τους εγχΩριους τιτλους...δηλαδη μεχρι το 2005 ειχε μονο 1 το 92 νομιζΩ στον τελικο με την σαμπντορια του λομπαρντο μαντσινι βιαλι με το γκολ του κουμαν στην παραταση...δεν θα επρεπε δηλαδη η μπαρτσα να θεΩρειτε μεγαλη ομαδα επειδη ειχε παρει μονο ενα μεχρι το 2005 ενΩ η ρεαλ 9 ....και ο παο αμα ρΩτησεις εναν ευρΩπαιο δεν ειναι μεγαλη ευρΩπαικη ομαδα παρα μονο ισΩς για την ελλαδα θα σου πει...εν ολιγοις συσχετιζοντας πραγματα που δεν συγκρινονται οπΩς το μπασκετ με το ποδοσφαιρο ,το ελληνικο πρΩταθλημα με το αγγλικο το ευρΩπαικο ποδοσφαιρο με το ελληνικο και το τι χρεαιζεται για να παρεις ευρΩπαικο τιτλο και τι εγχΩριο εφταιξες μια θεΩρια που σε βολευε....

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:45
0 περισσότερα.

ρεντεν με γκξερει εσυ δεν εισαι που ελεγες σορυ κιολας που δεν ξημεροβραδιαζομαι στο σπορ.gr?ολο το μεσημερι με μας τους αεκτζηδες μιλαγες μετα λιγο με βαζελους και ολο το απογευμα και βραδυ εδΩ με τους μπασκετογαυρους....δεν παιζεσαι αληθεια...για τα παντα εχεις μια απαντηση...τΩρα θα μου πεις πχ οτι ασχολουμαι μαζι σου και ειναι κατακτηση...πασχιζΩ να σε επαναφερΩ στη λογικη....εχεις ξεφυγει αληθεια σου λεΩ και ειναι πολυ πικρο αυτο που θα σου πΩ γιατι ισΩς το παρεις βαρεΩς.δεν σε προβληματιζει που κανεις εξΩ φρενΩ ολους εδΩμεσα ανεξαρτητΩς χρΩματος?εμενα θα με προβληματιζε σιγουρα

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:49
0 περισσότερα.

Den tha ksanabw na sxoliasw gia peripou 1-1.5 mina...Kai autes tis meres pragmatika den exw TIPOTA na kanw,gi auto bainw toso polu...Perimenw na teleiwsw mia douleia avrio kai meta den tha me ksanadeite gia polu kairo...Auta...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 3:27
0 περισσότερα.

και οταν λες σε καποιον αλλον οτι ξημεροβραδιαζεται σαν απαντηση σε κατι αλλο ασχετο που σου εχει πει γιατι δνε του δινεις τα ιδια ελαφρυντικα η που ξερεις τι εχει..πχ εγΩπριν ενα μηνα ειχα κανει μια εγχειρηση....αλλος χΩρισε...αλος απολυθηκε απο τη δουλεια του...αλος δουλευει βραδυ κ.α...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:27
0 περισσότερα.

διαβασα αυτο που ειπες πριν με τα πρωταθληματα και τους ευρωπαικους τιτλους που κανουν τις μεγαλες ομαδες.και δεν αναιρεθηκες γιατι ο παο οντως (συμφωνα με τη θεωρια σου) ειναι μεγαλη ομαδα στο μπασκετ γιατι εχει ευρωπαικους πιο μεγαλη απο τον ολυμπιακο που υπολειπεται σε ευρωπαικους αλλα και σε ελληνικους..αν δεν ειχες τους ευρωπαικους και ειχες μονο τους 27 εληνιους η ποσους εχεις σε πρωταθληματα εγχωρια βεβαια ,παλι μεγαλη ομαδα θα θεωρουσες τον παο στο μπασκετ....η ολη θεωρια σου σαφως ειχε στοχο να διαφοροποιησει τον βασιλια παο στο μπασκετ με τον βασιλια των τιτλων στην μπαλα ολυμπιακο που τους διαχωριζουν οι ευρωπαικοι τιτλοι αρα ο γαυρος στη μπαλα δεν ειναι και τοσο μεγαλος τελικα και σιγουρα οχι οσο ο παο στο μπασκετ....ομως και εδω υπαρχει απαντηση και οχι απλα θεωρητικη ...και ο παο στο μπασκετ για χρονια επαιρνε τα ππαρια του απο τον ολυμπιακο για 5 χρονια και ειχε πανακριβους παικτες (μιλησες για καλους παικτες του ολυμπιακου και οχι ομαδα) αλλα δεν ειχε ομαδα...ηταν μεγαλος ομως γιατι ηταν ο παναθηναικος οπως και ο ολυμπιακος τοτε που σαρωνε .....με ιωαννιδη και ειχε τους γιαννακοπουλους πελατες...η ζωη λοιπον κανει κυκλους....και οι δυο τα ιδια σκατα ειναι η αλλιως διαμαντια αμα τα δεις απο αλλη οπτικη...το θεμα ειναι αμα προτιμας τους διαμαντενιους τιτλους η σκατενιους οπως θες πες το που εχει ο γαυρος στη μπαλα με αυτους του μπασκετ σου....μην αρχισεις τις υπεκφυγες παλι γιατι υπαρχει και η θεωρια με την αλεπου

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:48
0 περισσότερα.

Moni sou to les...Oi Giannakopouloi eixan mia periodo mexri na ftiaksoun tin megali omada,pou den itan kati to idiaitero...Omws o Olympiakos tou podosfairou den exei parei POTE Eurwpaiko titlo...Kai vasika,i kaluteri poreia pou exei kanei einai oi 8 kaluteroi tis Eurwpis,kati pou statistika kai mono na to pareis me toses parousies,akoma ki i Celtic 1-2 kales poreies tis ekane...Ara edw fenetai i adunamia tou podosfairikou Olympiakou na peisei...Na peisei pws pera apo to sapio Elliniko Prota8lima borei na ginei "kati" pou tha to thaumazoun kai eksw..Ton podosfairiko Panathinaiko 3-4 fores stin Istoria tou,xwris na einai "kati",ton egrapsan oi efimerides tou ekswterikou...Me Inter,me Ajax palaiotera ktl...Ton Olympiako den nomizw na ton egrapsan oute gia tin Leverkuzen,oute gia tin Herta,oute gia tin Werder...Kales nikes,alla tipota parapano...O Basketikos Panathinaikos,otan paei Eurwpi afinei to episis "athliio" Elliniko prota8lima basket kai paizei se allo epipedo...O Olympiakos me toses prokriseis kai Prota8limata,sigoura tha eixe ta lefta na ftiaksei omada...Omws o Kokkalis prokrinetai 10 xronia se omilous kai agorazei eleu8erous,daneikous kai "fouskes" opws o Diogo...H ta trwei...Auti einai i moni diafora...Emena den me enoxlei,afou xarin ston Kokkali kai tis vlakeies tou kratiomaste konta ston Olympiako(afou ki emeis malakies kanoume)...Alla ama theloume na doume mia megali PODOSFAIRIKH omada,kalo tha itan na dialegoume kalutera dioikiseis...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 3:18
0 περισσότερα.

οι δοιηκησεις δεν διαλεγονται.ειδικα ο κοκκαλης επιβηθηκε απο το κρατος

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:16
0 περισσότερα.

κοιτα να δεις που θα με κανεις να σου μιλησω σοβαρα

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:55
0 περισσότερα.

πλαι ταλαιπωρεις τον κοσμο ρε ντεν με γκξερει εκτοξευοντας ρουκετες με ντενμεγκξερικο dna?

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 2:05
0 περισσότερα.

Ama se kanw na trexeis apo piso mou kai na mou vrizeis tin mana,exw enan logo parapano...Se kanw ligo pio eutixismeno...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:15
0 περισσότερα.

Lia auto to sxolio sou mou arese...Oti fetos eimaste teleiwmenoi...Krata to se parakalw...Tipota allo den sou lew...Ta leme ton Maio...Oso gia to ti pistevw gia tis gunaikes,pistepse me,gia mena oi gunaikes einai ises ki anwteres tou antra...To provlima einai oti den se katatasw se autes...Giati gia na eisai gunaika,proupothetei na eisai an8ropos...Me auta pou les,mallon oute plisiazeis se auto to eidos...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:18
0 περισσότερα.

Ok australopithike..... O,ti peis, eisai o,ti pio kontino ston anthrwpo twn spilaiwn, opote paw paso.... Egw ton Maio edw tha eimai, alla min mou zitiseis na klapseis ston wmo sou otan se gazwsei o Olympiakos "pou den einai omada"....

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:21
0 περισσότερα.

...>alla min mou zitiseis na klapseis ston wmo sou <....Otan mou eksigiseis ti simainei auto kai pws borw na sou zitisw na klapsw ston diko mou wmo,tote tha to kanw...Mexri ton Maio prolavaineis na matheis Ellinika???

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:06
-2 περισσότερα.

Stin Athlitiki Kuriaki prox8es ksereis ti eipan???...Oti "merikoi paterades drepontai na kanoun ta paidia tous AEKtzides,giati pws tha paei to paidi na pei sto sxoleio oti einai AEKtzis..Den tou dinei xares i omada tou...Enw an gineis Olympiakos..."...To eipe enas AEKtzis...Alithia sto lew,egw auton ton AEKtzi ton lupamai...Apo ta trisvatha tis psuxis mou,atoma pou vgainoun stin TV kai lene tetoies MALAKIES tha eprepe na tous kovoun tin glwssa...!!!O Athlitismos ki i epilogi omadas einai kati pou kanei ena paidi uposineidita,xwris na skeftetai titlous kai epituxies...Etsi prepei...Allo pou stin Ellada ta MME proothoun oti "3-4 omades uparxoun ki oi upoloipes gemizoun ta kena"...Auta deixnoun to epipedo mas...Kai me ta skata pou exoun gemisei ta muala twn an8ropwn ta teleutaia 14 xronia logw Kokkali,geniountai paidia pou nomizoun pws "Ama den eisai Olympiakos,eisai apotuximenos opados"...!!!Otan loipon vgalete ta skata pou mazepsate sto kefali sas kai aksiotheite na sevasteite kai na katalavete pws omades opws o OFH,o Ergotelis,o Asteras kai o Pan8rakikos exoun opadous kai filous POLU PIO AGNOUS kai SOVAROUS apo kati KATHIKIA pou upostirizoun tis "megales omades"(min xesw..),tote ISWS o Athlitismos mas ginei ligo kaluteros...Mexri tote,min paraponieste pou se kathe agwna exoume kai "ligo ksulo","liga epeisodia" ktl...Auta mas aksizoun...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:41
0 περισσότερα.

ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ,ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ
ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:07
0 περισσότερα.

Sta kathikia pou ypostirizoun tis megales omades entasseis kai ton eauto sou?

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:10
-1 περισσότερα.

Ama esu apo olo auto pou egrapsa,katalaves auto,tote mallon prepei na entakseis ton eauto sou stous nohtika kathusterimenous...H kathusterimenes an protimas...Den me polu-noiazei...Ama auto itan oti kalutero eixes na pros8eseis,BRAVO...Exeis polu skato na vgaleis apo to kefali sou...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:00
-2 περισσότερα.

lua lua ase na sou pw mia istoria...Se xwres opws i Agglia,pou genisan to podosfairo,exei apodeixtei ena pragma...Oi megales omades den einai autes pou "kerdizoun tous perissoterous titlous"...Ama isxue auto,tote i Arsenal einai "mikri" omada ta teleutaia xronia,opws ki i "Liverpool",enw omades opws i "Blackburn" einai foveres kai tromeres logw istorias kai titlwn...Ki omws...Megales omades,pou tha meinoun stin istoria,einai autes pou prwtagwnistoun me tis poreies kai tis nikes pou epitunxanoun...Stin Ellada nomizoume pws epeidi o Olympiakos pairnei Prota8lima,oi alles 14 omades einai "mikres"..."Mikro einai to mati sas",loipon...Stin Agglia mono 1 omada pairnei Prota8lima kathe xrono, ki omws uparxoun 5-6 megales omades...GIATI???Epeidi OLES pairnoun titlo??OXI!!...Epeidi vgainontas eksw apo tin xwra tous,tin kanoun perifani...H Liverpool exei na parei enxwrio titlo tosa xronia,alla ektos Eurwpis diaprepei,tin tremoun oloi...Auto tha pei megali omada...Kapote ena proponitis eixe pei kati gia tin Celtic,pou einai i omada me ta perissotera PRota8limata stin Eurwpi...Eixe pei stin ousia pws "Einai mikri,afou den den borei na kanei tin xwra tis perifani pou tis dinei to prota8lima"...Den diaferei polu apo ton Olympiako...Gi auto min mou kaneis mathima "megalis" kai "mikris" omadas...To paramuthi pou sas poulane den pianei se olous...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:06
0 περισσότερα.

Ara agapoula mou AUTOANAIREISAI otan epikaleisai to basket, legontas parakatw oti exete sarwsei tous titlous enw o Olympiakos den pire tpt.... Dialekse pote tha epikaleisai tous titlous kai pote oxi, oxi mono otan mas voleuei kai den kseroume ti na poume..... Kwlotoumpa, e kwlotoumpa... A re Loua Loua, vrikes ton daskalo sou stis toumper.... Me tin logiki sou, sto basket o Olympiakos einai terastia omada parolo pou den exei parei titlous teleutaia, enw pali me tin logiki sou eiste eseis epeidh ta teleutaia xronia sarwnete.... DIALEKSE EPITELOUS! POIO KRITIRIO THA EFARMOZEIS KATHE FORA???

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:09
0 περισσότερα.

Kat'arxin thelw na ksekatharisw kati...Alithia tha me voleve ama den mou apantouses kai genika den asxoliosoun mazi mou...Se sixainomai,oxi gi auta pou les,alla gi auto pou eisai...H toulaxiston auto pou deixneis oti eisai piso apo ena PC...Oson afora auto pou les,ISTORIKA o Olympiakos mia xara omada einai...Parakatw omws milousa gia tous Aggelopoulous kai ton TWRINO Olympiako kai to ti einai...Mia basketiki Real(san autin tou podosfairou),pou nomizei oti "ta lefta ftiaxnoun omada"...Tipota parapano...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:46
+1 περισσότερα.

Ό Λούα ήρθε κορίτσια, ώρα για χορό

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:27
+1 περισσότερα.

Σπανίως βρίζω, προκαταβολικά ζητάω συγνώμη από τους υπολοίπους. Ρε συ Ντεν Με Γκξερει??? είσαι τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ;!

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:00
-1 περισσότερα.

Vrizeis me sovara epixeirimata..>Bravo<

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 1:02
+1 περισσότερα.

Raul Bravo? χο χο χο

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:21
+1 περισσότερα.

loipon...gia na poun ta pragmata stis thesi tous apo merikous lagous pou trelainontai na asxolountai me ton olympiako se ola ta athlimata...kai idiaitera gia ton nten me xerei pou kathe mera skizei ta esorouxa tou gia na mas apo deixei poia einai i megaliteri omada.....loipon den gnorizo aderfe an xereis apo nba opos isxirizesai alla gia tin omada sou kai tin istoria tis se ola ta athlimata den xereis tipota....sto basketaki eisai kiriarxos kai ayto einai apodekto apo olous...as pame loipon sta ipoloipa athlimata pou les oti mas exei kerdisei me opoiodipote tropo....sto podosfairaki to paradexesai kai esi odios oti eisai poli mikri omada se kataktiseis mprosta ston olympiako....sto volley sto opoio anaferthikes o olympiakos einai i omada me tous iperdiplasious titlous apo tous ipoloipes omades...anferomai kai se protathlimata kai se kipella....einai i omada pou exei ferei eyropaiko stin ellada kai pou exei simmetasxei se 4 teleikous eyropis...mporo kai na sou aparithmiso tous telikous kai na sou anafero ton arithmo titlon tou thrylou kai ton dikon sou.....sto polo den iparxeis....eimai o vasilias kai ekei...alla omadika athlimata sta opoia exeis titlo kai den exo ego den gnorizo...mporeis omos na mou anafereis....as pame loipon sta atomika athlimata...sto stivo den iparxeis...stin pali den iparxeis kai genikotera den iparxeis....eiste poli mikri omada gia na milisete gia ton olympiako....xipniste...o olympiakos einai to somateio me tous perissoterous athlitikous titlous stin eyropi....psaxe kai des to....kai ase tis kathimerines paparies sou...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:22
-1 περισσότερα.

Milisa mono gia basket,prosexe ti lew,giati meta tin 4i grammi den kathisa kan na diavasw ti les...Istorika o Panathinaikos einai megaluteri omada sto podosfairo...Oxi me perissoterous tiltous,alla pio istoriki,pio gnwsti stin Eurwpi...Sto basket oute themw...Se volley kai polo uperexete istorika,alla sto prwto exoume anevasei kata polu to epipedo mas...Auta...

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:45
+1 περισσότερα.

afou den kathises na diavaseis meta tin tetarti grammi pos xereis oti anaferthika sto polo kai sto volley....?mathe kati loipon.....i istoria kathe omada pagkosmios akomi kai stin ameriki pou ezeises...pantou.....einai oi epitixies tis.....stis epitixiese kathe omadas einai oi titloi pou exei kataktisei....kai oxi to pou exei taxidepsei.....se olo to kosmo ginontai anafores sta tropaia kai stis kataktiseis...oles oi megales omades dimiourgoun mouseia gia na stegasoun tous titlous tous....kai oxi ta eisitiria ton eyropaikon tous agonon......epeipleon me ta teleytaia dedomana eiste kato apo ton olympiako kai stin eyropaiki vathmologia.....alla den me apasxolei katholou i siggekrimeni vathmologia.....istoria mias omadas epanalamvano oti einai oi titloi tis....episis einai kai i dimofilia tis....to pososto filathlon pou exei...kasi oi megaloi paiktes pou exoun agonistei kata kairous me tin fanella tis....kathos kai oi diskoles katastaseis pou exei perasei kai katafere na antapexelthei....ayta ta pragmata einai megali omada...kai ayta diamorfonoun tin istoria tis...an se kati apo ayta iperexeis tote pao paso....

Δευτέρα 14 Δεκ. 2009, 11:48
0 περισσότερα.

epipleon prokrisi stous 4 tou tsoulou protathlima kai KYPELLO ellados

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:21
0 περισσότερα.

tsoulou den uparxei...Enimerwtika sto lew...Sto basket den uparxei...

Δευτέρα 14 Δεκ. 2009, 11:47
0 περισσότερα.

to protathlima kai to evropaiko tha to exete sigouro

Δευτέρα 14 Δεκ. 2009, 11:34
+1 περισσότερα.

nten me gkserei????ALVANOS EISAI???????

Τρίτη 15 Δεκ. 2009, 12:21
-1 περισσότερα.

...Asxoliasto...